چگونه می توانم شما را تشخیص نوع CKD

suxiaoying

در زیر به بیماری مزمن کلیه، اگر شما توسط انواع علائم بیماری کلیه در سه ماه یا بیشتر گرفتار، CKD را می توان با بیماران CKD اگر یک نفر تشخیص داده میشود.بیماری های کلیوی جامع از همه، توکا PKD، نفروپاتی IgA در توکا، نفروپاتی دیابتی توکا، CKD مانند نفروپاتی فشار خون بالا است. است یکی از ویژگی های بیماری کلیه خود را از آنها وجود دارد، نیز از علایم معمول وجود دارد. بنابراین من آسان تلفیق است. برای این مشکل، شما تکنیک های تشخیصی چگونه در حال حاضر می خواهید برای تشخیص نوع CKD معرفی.
روش تشخیص 1. جفت پروتئین ادرار دقیقه: فن آوری های تشخیصی پیشرفته در بین المللی، که تشخیص نوع از سلول های اپی تلیالی پروتئین ادرار مورد تجزیه و تحلیل جزء بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت خاص بیمارستان، از طریق این تکنولوژی آسیب دیده است نه تنها این، شما همچنین می توانید میزان و منطقه آسیب دیده را تشخیص دهد.
2. ادرار به روش کلیه لوله های اپیتلیال تشخیص سلول: این هم یک مورد تست بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت خاص بیمارستان. را درمان علامتی و همچنین قادر به تعیین میزان خسارت از توبول های کلیوی.
3. میزان فیلتراسیون گلومرولی روش تشخیص پروتئین: این یک تکنولوژی است که از بیمارستان های معروف در خارج از کشور معرفی شده است. شما روشن شدن میزان آسیب عملکرد کلیوی از طریق این فناوری است. من نیز می تواند به نوع بیماری را تشخیص دهد. من دارو مناسب منجر شود.
چه تشخیص داده این بیماری و یا دقیق، شما می توانید از درمان های مناسب را انتخاب کنید. در بیماری از بیماران خود، درمان به ترتیب است. بر اساس تحقیقات بیمارستان دوازده سال بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت، ما به طور طبیعی اختراع سری درمان. به عنوان مثال، درمان با روش اسمز طب میکرو چینی، TCM درمان، استاز تئوری، تصفیه خون، درمان آن به گونه ای است که ایمونوتراپی. بر اساس طب سنتی چینی، شما می توانید به روش اسمز دارو درمان میکرو چینی خارجی استفاده کنید. TCM بر روی بیماری از هر دو داخلی و خارجی تکیه می کنند. در یک تکنولوژی جدید تصفیه خون، نظریه احتقانی خواهد خون در فن آوری طب چینی پاک.پرفیوژن خون، تصفیه خون، و جذب ایمنی شامل تصفیه خون.جبران کمبود دیالیز، و همچنین به عنوان مولکول های کوچک، این درمان می تواند ایمنی بدن سموم کامپوزیت ها و مولکول های بزرگ و متوسط ​​مولکولی تخلیه. علاوه بر این، آن را نه تنها به تسکین علائم، و برای تعمیر آسیب کلیه، به منظور بهبود عملکرد کلیه هدف ضروری است.
و در ارتباط با درمان موثر همراه با تکنیک های تشخیصی دقیق، قادر به کاهش این بیماری به درجه خاصی با تمام معنی، شما می توانید این بیماری را معکوس بیشتر است. آیا می خواهید به درک اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تشخیص نوع CKD اگر، برای تماس با دکتر اینترنتی به طور مستقیم، آن را درست به پیام است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:CKD,ساعت7:20توسط xiaoying | |